[Kepviselok] a kommenteket azért érdemes lehet átolvasni

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 17., P, 17:47:27 CET

Sziasztok!

Nem az elvekkel van a gond (az átpolitizáltságot leszámítva), nem is az
utcára vonulással, hanem a törvénytelen eszközökkel. Én azt gondolom, hogy
meg kéne védeni az épületeinket, én nem szeretném, hogy 200 ember a mi
laborjainkban dohányozzon és veszélyeztesse mûszereink épségét. (Mert ha
ez nem az ÁJTK-n lett volna, hanem nálunk, akkor így lehet lefordítani. És
ez amúgy is törvénytelen.)

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök