[Kepviselok] Beszámoló és lemondás

Földrajz- és Földtudományi Szakterületi Koordinátor foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 19., V, 11:58:03 CET

Kedves Képviselők!

Elkészítettem a "Szacskó munkanapló" utolsó fejezetét, mely
hamarosan frissítésre kerül ezt itt elolvashatjátok:
http://foldtud.elte.hu/?page_id=198

Kiegészítésként rengeteg mindent lehetne írni (hírlevelek kiküldése,
tisztségviselők munkájának segítése stb), de ettől most eltekintenék
és egy fontosabb dologra térnék át. (Kérdéseiteket természetesen
szívesen látom!)

A következő Küldöttgyűlésen szeretnék lemondani a szakterületi
koordinátori tisztségemről, valamint a választmányi
delegáltságomról. Van felkészült utód, tehát nyugodt szívvel adom át
a helyem.

Szeretnék köszönetet mondani, a rengeteg tapasztalatért, a sok
megismert emberért, a stresszért, az egy szem állandó
tartózkodásért:) Összességében pozitívan nézek vissza erre a másfél
évre, de lassan lecserélődött körülöttem az Önkormányzat, nekem is
át kell engednem a helyem az új "hullámnak".

Azért még egy ideig aktív résztvevője maradok a hallgatói
közéletnek, tehát A Szakterület rendelkezésére fogok állni, ha a
szükség úgy hozza!

Váry Zsolt
Leköszönő Földrajz- és Földtudományi szakterületi koordinátor