[Kepviselok] Beszámoló és lemondás

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 19., V, 18:11:38 CET

"Február 16.: Átadtam minden információt az utódjelöltnek
(levelezőlisták és email-fiók), tulajdonképpen ez volt a felkészítés
utolsó momentuma."

És ha más lesz megválasztva? Nem csak ezen a mondaton, de a HÖK
működésének számos részén is azt érzem, hogy a kgy-t sokan csak
szavazógépnek nézik (talán még annak sem). Arról ne is beszéljünk,
hogy szerintem az utódképzés egy elvi minimum, aminek teljesítése
esetén még nincs előre determinálva, hogy a kiválasztott emberke
(vagy emberkék) meg is lesz(nek) választva. (Bocs Zsolt, nem csak
neked szól.)

Természetesen a fenti, számomra elfogadhatatlan folyamatnak oka is
van, amelyről az előző kgy-n beszélgettünk Árendás Ákossal, Emődi
Flórával, Hermán Danival stb., s amelyről majd én is szeretnék
egy-két szót ejteni az ülés elején.

Emellett csak mellékesen jelzem a tisztségviselőknek, hogy ez a
lista nem véletlenül jött létre, és senki sem örül annak, ha a
kérését negligálják. Jelen esetben Zsani biztos nem örül sokak
pdf-es és egyéb, nem doc(x) formátumú beszámolójának... És nem
először küldte ki a levelét...

üdv,