[Kepviselok] Beszámoló és lemondás

Földrajz- és Földtudományi Szakterületi Koordinátor foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 19., V, 19:10:31 CET

Nos ezzel sajnos most nem értek egyet mindenhol.
Szeptember óta lehetett tudni, hogy félévkor le fogok mondani.
Többször felhívtam a szacs-listán az emberek figyelmét a
lehetőségre, senki előtt nem zártam be a kaput. Három jelölt volt,
akik közül ketten nyíltan bejelentették visszalépésüket, tehát egy
ember maradt. Ha eltekintünk attól az eshetőségtől, hogy a KGY
valaki elkezd trollkodni és más embereket jelölni, akkor
gyakorlatilag csak egyetlen legitim pályázó van (rendelkezik a
szacs-bizalmával és a megfelelő tudással).

Én továbbra sem látok semmi kivetni valót az eljárásban, mivel
keddig mindent én csinálok, majd csak a KGY keddi döntése után fog
ez megváltozni.

Arról nem én tehetek, hogy egy jelölt van. Végig mondtam, hogy
örülnék, ha verseny lenne, mert az pozitív dolgokat eredményezhet.
Végül a KGY-ra csak egy szacskó jelölt maradt, de egy héttel
ezelőttig ez nem így volt. Azonban annak eredményeképpen, hogy
letisztult a kép, már beszélgethettem a pályázóval konkrétabban az
elkövetkező hónapok terveiről, amivel jó pár napot/hetet nyertünk.

Úgy érzem az általad felvetett probléma létezik, de nem pont ebben
az esetben kellett volna felhozni. Sajnos az utóbbi időben szinte
vadászni kell a tisztségviselőknek az utódokat. Örülnek, ha egyet
találnak (örvendetes dolog, hogy nálunk ez nem így történt) és nem
fognak nagyobb energiát fektetni abba, hogy több embert kutassanak
fel. (Sőt vannak olyan tisztségviselők is, akiknek egyetlen utód
megtalálása is nehezére  esik...)

És igen ebben az esetben a KGY-nak már szinte csak a szavazógép
szerep jut, hiszen tulajdonképpen csak az alábbi opciók közül
választhat: 1. alkalmas jelölt 2. Nem alkalmas, de jobb mintha senki
se lenne 3. betöltetlen pozíció.
Ha a Szacson megjelent 13 emberből, mind a 13 ember alkalmasnak
látta a pályázót a tisztségre, akkor ha a KGY SZAKMAI döntést
hoz(azt kéne hoznia), előre garantálható a végeredmény. Az új
alapszabály értelmében ilyen esetben nem is tud majd mást
választani.

Amúgy viszont úgy gondolom, hogy a KGY teljesen alkalmatlan a
szavazógép szerepére, hiszen láthatjuk, hogy látszólag teljesen
értelmetlen dolgok is történnek (gondolok itt az indoklás nélküli
nemekre-tartózkodásokra a beszámolóknál, a szinte nulla munkavégzés
után elfogadott beszámolókra stb). De természetesen ezek az én
szubjektív véleményeim, ami alapján fontosabb kérdés eldöntését soha
nem bíznám a KGY-ra... max az előre kidolgozott dolgok
szentesítését:)
De azt hiszem még mielőtt több gonosz gondolatot írnék a
Küldöttgyűlésről, csak ennyit mondok, hogy ezen nem lehet
változtatni, a képviselők is hallgatókból lesznek, a hallgatók pedig
emberekből, tökéletes ember pedig még nem született...