[Kepviselok] szerintem...

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 26., V, 20:53:04 CET

Sziasztok!

Egyelőre ezzel egyedül vagy (talán, ha Dávidot ideszámítjuk, akkor ketten
vagytok a TTK-ról, akit ismerek), pedig minden hallgatónk (vagy közel
minden) megkapta a levelünk, amiben a véleményük kérdezem erről.

A másik, hogy a TÁTK HÖK is megbánta már szerintem, tekintve, hogy a
"LÉK-esek" csütörtökön széttrollkodtak Lágymányoson egy egyetemi
tudományos rendezvényt, amit a minisztérium küldöttje nyitott meg.

Mi nyitottunk feléjük, elmentem a gyűlésükre, tudják, hogy kereshetnek, ha
tudnak konstruktív ötlettel jönni, semmi jónak nem vagyok elrontója. De
olyan, hogy LÉK vagy HaHa nem létezik, ezért nem is fogunk velük közösen
nyilatkozni. (Erre a legjobb példa, hogy kirakták nyáron a TTK HÖK nevében
a plakátot, majd mindenki letagadta, ami védhető, tekintve, hogy nincs
deklarált tagság.)

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök