[Kepviselok] szerintem...

Tudományos Biztos - ELTE TTK HÖK tudbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 26., V, 23:29:16 CET

Sziasztok!

Én annyit mondtam, hogy az elégedetlen  hallgatói és gimnazista tömegeket
egyszerű és szimpatikus üzenettel megmozgató mozgalomtól pökhendi,
elhamarkodott és fölényes nyilatkozattal elhatárolódni nem volt helyes,
sőt, kifejezett hülyeségnek tartom.

Majd ezek után napokkal a HÖOK elnöke a fidesz gyűlésen bazsajog azokkal,
akik keresztülgázoltak mindenen és mindenkin eddig.

Ez, amit eddig leírtam, a látszat, amit a hallgatók és a gimnazisták
látnak. Nem tesz jót a HÖK-ök hírének, a belénk vetett fantasztikus
bizalmat aláássa, ami nem segít abban a munkában, amit el kell végeznünk
és amihez szükségünk van a hallgatók támogatására. Nem tud hatékonyan
működni az az érdekképviselet, ami nem bírja a képviseltek őszinte
támogatását.

Ezt a gondolatot szem előtt tartva kell legközelebb nyilatkozatot
fogalmazgatni, és használni olyan szavakat mint "illetéktelen". (mondani
mindezt diákokra, miközben a csövesek vígan járnak be melegedni hozzánk
mert középület...)

Dávid