[Kepviselok] szerintem...

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 27., H, 14:14:56 CET

sziasztok,
hadd legyen pragmatikusabb:
a TTK részéről (hasonlóan a műszaki, orvostudományi, és általában a reál
gondolkodású hallgatókhoz) nincs érdemi támogatottsága ezeknek a
szabadidős forradalmároknak... szóval szerintem a nekünk nem kellene
különösebben törni magunkat ezen: tudjuk, hogy a hallgatók nem nagyon
bíznak bennünk (régen sem volt másképp, az okokról sokat lehetne
beszélni), viszont elvárják azokat a szolgáltatásokat amiket nyújtunk, sőt
van hogy még keveslik is.
Sajnos mi nem tehetjük meg, hogy elhatárolódunk egy olyan felettünk álló
vezetéstől (akár politikailag helyezkedő höokosoktól, akár önmegvalósító
közigazgatási szervektől), akik méltatlanok (és a jelek szerint
alkalmatlanok is) arra, hogy a hallgatókat vezessék.
Itt nincs jó megoldás, de szerencsére nekünk nem is kell keresni, elég
figyelni ahogy mások játszadoznak.
A TáTK, és a BTK viszont szerintem nagyon helyesen teszi, hogy kiegyezésre
törekszik velük, mert a célok közösek, és ha nem lehet leverni őket, akkor
jobb taktika a beolvasztás.  Emellett hosszú távon talán erősíti is a
tárgyalási pozícióikat, ha ott áll mögöttük egy sereg könnyen
mozgósítható, gyakorlott tüntető.
üdv,
bm