[Kepviselok] Beszámoló margójára- Alapítvány

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2012. Jan. 7., Szo, 16:17:20 CET

Kedves Képviselők / Választmányi Tagok!

Duki tájékoztatása alapján az Alapítvány beszámolója nem lett
választmányon elfogadva.
Ez engem meglepett, ugyanis az előző hosszabb tájékoztatót követően nem
érkezett felénk semmilyen visszajelzés a működésünket illetően, sem
kérdés, sem semmilyen más formában.
Ezzel alapvetően persze nincsen baj, hiszen a ezeket az ülésen is fel
lehet tenni.

A fenti történés miatt több dolgot is kértem Dukiól.

Az első és legfontosabb, hogy a következő ülésen legyen napirendi pont egy
ismételt beszámoló, mert úgy érzem, alapvető kötelességem nekem is és a
kollégáknak is alapos felvilágosítást adnunk a működésünk mindennapjairól.

A másik, hogy ha alapvető kérdés merül fel bárkiben is, akkor nyugodtan
jöjjön, és kérdezzen bátran! Kértem Dukitól, hogy jelezze ezen embereknek
is, hogy kérdezzenek, illetve irányítsa őket hozzám, vagy ha valami nem
teljesen érthető, ő is tolmácsolhatja a választ.

Ha valakit a mélyebb  összefüggések vagy olyan kérdések foglalkoztatnak,
amik akár régebbre nyúlhatnak vissza, mint akár 1-1 havi történés az
Alapítványban, akkor nyugodtan írjon és egy külön időpontban szívesen
állok rendelkezésre!
Ezt azért írom, mert Választmányon is merültek fel olyan kérdések,
amelyekre Reni, természetszerűleg (hiszen 2 hónapja sem volt akkor még
alkalmazásban) nem tudott válaszolni.

Szóval nyugodtan zargassatok akár engem, akár Renit is
(gazdasagi at alapitvany...) a kérdésekkel, egyáltalán nem
zavaró/tolakodó/sértő, avagy bármi ilyen butaság, hiszen ez a dolgunk!!:)

Köszönöm, hogy elolvastátok!

Szép hétvégét mindenkinek!

feco
--