[Kepviselok] TTK jövőkép: várható változások, új érdekképviselet

Berta Mrton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 7., Szo, 22:51:21 CET

ezek szmviteli krdsek.  Az n llspontom az, hogy lehetsget kell
teremteni arra, hogy ezen fell valamilyen jogcmen rdemi plusz
juttatsokat adjon a Kar az olyan oktatknak s kutatknak, akik jl
teljestenek s hogy ne az maradhasson talpon az, aki rosszabb minsg
munkt vgez.
Nyilvn nem ktelez ezt kpviselni, lehet csrgni tovbb az akadlyok
eltt, s ddelgetni a jelenlegi rendszert, de akkor ne lepdjnk meg a
hallgati panaszokon a silny oktatk miatt, s a munkaerpiaci
nehzsgeken sem.
Mg egyszer: egyltaln nem biztos, hogy brmit elrnk, a cl az, hogy a
minsg fel mutat llspontot alaktsunk ki a pocsk hagyomnyokhoz val
knyelmes alkalmazkods helyett.

> Csak Marcinak jegyezném meg, hogy a közalkalmazotti bértábla nem a
Kar
> hatásköre és bizonyos előléptetések sem.

nagyvállalat minden negatív tulajdonságát (alacsony hatékonyság,
óriási
teljesítményorientált
És ettől persze nem kell rögtön elitistának lenni (bár a
ellenérdekeltség ellenpólusaként a minőség mellett álljunk ki.
Korszerű szóval élve: ne legyen bóvli az eltéből...

Karnak

kritériumtárgyak rendszerét pedig át kell gondolni.

Karnak

még annyi adalék talán, hogy az ELTE TTK

pozicionálni a kart, ahová szeretnétek. Az lenne a legjobb, ha a
hallgatók

többszáz

visszaszorítása), szülők százai fogják gyereküket

kell találni, hogy ilyen iszonyatos hallgatói létszámok

részösztöndíjasaink

részösztöndíjasokkal, ők durván megszívják