[Kepviselok] északi és déli hali

Máté Csaba Sándor kollbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 11., Sze, 19:40:41 CET

Nem hiszek az ilyen spórolásban.

Egy aztali gép fogyasztása ha nem használják és nem megy a képernyő
(becsüljük felül) 100W, ami egy nap alatt 2.4 kWh áramot fogyaszt, ha sleep
módba megy a gép 30 perc után, ~5 W-ot fogyaszt óránként. A hali előtt lévő
folyosó kivilágítása, egy óra alatt többet eszik, a fűtés szintén (sőt).
Másik. Erősíts meg Penne, de egy teljes ki-bekapcsolás rosszabbat tesz a
gépnek (szerény elektronikai ismereteim alapján), mintha hagyod járni 10-12
órát alvásban.

 A déli halis hűtő kihúzásával sokkal többet lehetne spórolni pl, ha már
spórolni akar az ember.

Trollolollolo

P.S.: Akármit csak tanulni nem kelljen.

üdv

Tapcsi

P.S.2:  Ha nem értünk a dologhoz, kérdezzünk utánna, aztán fegyelmezzük a
népet...