[Kepviselok] északi és déli hali

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 12., Cs, 01:53:56 CET

Mielőtt késelésre vagy lövöldözésre kerül a sor :)

http://www.power-on.com/calculator.html
http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

Maximumokat mutat az első oldal, ennél egy terheletlen gép
lényegesen kevesebbet fogyaszt. A 100W-ot reálisnak találom (monitor
nélkül, ami a mi LCD-inket figyelembe véve még +40W körülbelül),
viszont a sleep mód 5W-ját nagyon kevésnek. Ilyenkor szerény
véleményem szerint legalább 20W-ot fogyaszt a monitor és a gép
együtt.

Lényeg a lényeg, tény, hogy ha az egyik hűtőt kihúznánk, az annyit
jelentene, mintha a gépeinket kikapcsolnánk a HALI-ban konstans.
Szóval kezdjük ott a spórolást, ez igaz:p

De az is igaz, hogy érdemes a kérdéssel foglalkozni, bár, mint már
jeleztem, a gépeken általában be van állítva az, hogy kikapcsoljanak
(defaultban védjük a hódokat). De felírtam, holnap átnézem a délit,
jövő héten meg az északit.

---

Penne se nem megerősít, se nem cáfol (ennyire nem expert): tudomásom
szerint egyedül a winchestereknek árt kifejezetten a ki- és
bekapcsolgatás. Egyebet nem tudok mondani. Kérem kapcsojja ki (a
számítógépet:D).

üdv,

On Sze, Január 11, 2012 19:40, Máté Csaba Sándor wrote:
> [...]
> járni 10-12
> órát alvásban.
>
>  A déli halis hűtő kihúzásával sokkal többet lehetne spórolni pl, ha
> már
> spórolni akar az ember.
>
> Trollolollolo
>
> P.S.: Akármit csak tanulni nem kelljen.
>
> üdv
>
> Tapcsi
>

> P.S.2:  Ha nem értünk a dologhoz, kérdezzünk utánna, aztán
> fegyelmezzük a
> népet...
>
> 2012/1/11 Tanulmányi elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK

>>> 2: déli: szintúgy ne akarjátok kikapcsolni se az elnökhelyettesi,
>>> 4: északi: beállítom, fogalmam sincs, hogy hogyan vannak perpill