[Kepviselok] Dékáni pályázatok

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 20., P, 10:02:19 CET

Sziasztok!

A TTK dékáni posztjára 3 személy adta be pályázatát (augusztus 1-én életbe
lépő mandátummal):
Homonnay Zoltán (Kémiai Intézet)
Papp Gábor (Fizikai Intézet)
Surján Péter (Kémiai Intézet)

A pályázat részét képező dékáni munkatervek a Dékán Úrral történő
egyeztetés alapján nálam megtekinthetőek minden érdeklődő képviselő
számára.

A Választmány következő ülésén fogja tárgyalni a témát, ugyanis lesz a
Kari Tanácsnak, a Kari Professzori Tanácsnak és a Választmánynak (az ELTE
TTK SZMSZ-ében leírtak szerint) egy közös, dékánjelölteket meghallgató
ülése. Erre a kérdéseket előre el lehet küldeni. Ezért, ha valaki nem is
jön Választmányra, de úgy érzi, hogy van olyan kérdése, amit a HÖK-nek fel
kéne tennie a jelölteknek, az valamilyen módon jutassa el nekem.

A Választmány tagjait kérem (főleg a szakterületi delegáltakat), hogy
igyekezzenek minél jobban megismerni Szakterületük álláspontját,
amennyiben ebben a tágyban Intézeti Tanács kerülne összehívásra, szerintem
érdemes kérni a szakterületi KT és Választmány képviselő meghívását is,
amennyiben nem IT tag!

Mind a 3 pályázat érvényes, nem lesz könnyű döntés, főleg a jelenlegi
helyzetben. (Várhatóan még ma fogok írni egy levelet a felvételi
keretszámokról - újra -, amint az intézményi bontás kihirdetésre kerül.)

A dékánválasztó Kari Tanács március 21-én, a szokásostól eltérő módon
13:00-tól, a meghallgatás 14-én (még nem tudni mikor) lesz.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK