[Kepviselok] mentorkord beszamolo

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2012. Júl. 27., P, 08:24:27 CEST

Üdv!
Bocsánat a késésért.

Mentorkoordinátor beszámoló
2012 május 22- - 2012 július 27

május 22: küldöttgyűlés
május 22: mentor-pótteszt
május 29: "fogadóóra" = mentorteszt megtekintés
május 31: környezettan személyes elbeszélgetés (első rész)
június 1: környezettan személyes elbeszélgetés

(második rész)
június 1. Fizika mentorfelvételi
június 4: biológia személyes elbeszélgetés
június 21. Raktártakarítás

A mentorteszten nem felelt meg a szükséges létszámú
mentorjelölt, így szükség volt egy póttesztre, ezen
teszt javításával telt május vége. Azon mentoroknak,
akik valamilyen oknál fogva nem tudtak megjelenni egy
teszten, azoknak engedélyeztük a szóbeli javítást, a
motivációs elbeszélgetések időpontjában. Május vége és
június eleje ezen motivációs elbeszélgetések
lebonyolításával, valamint a keretszámoknak megfelelő
mentorok kiválasztásával telt. A vizsgaidőszak végéig
többször is helyettes irodavezetőként dolgoztam.
Jelenleg a mentortábor szervezése van folyamatban.
Beszámolóm késői kiküldésének oka, hogy csütörtökig
olyan helyen tartózkodtam ahol interneteléréssel csak
ritkán rendelkeztem, amint pedig ez megszűnt,
fontosabbnak gondoltam a 2012es mentorok feltöltését a
honlapra minél előbb, a felvételi ponthatárok
nyilvánossá tétele után. Köszönöm hogy elolvastad
beszámolómat!

-
Prikoszovich Mihály
ELTE TTK HÖK