[Kepviselok] beszámoló - kiegészítés

Külügyi Biztos ELTE TTK HÖK kulbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Júl. 27., P, 10:27:15 CEST

Kedves KGY-tagok,

mivel ma nem tudok részt venni a Küldöttgyűlésen ezért most szeretném
leírni, amivel szóban kiegészíteném a (2 héttel ezelőtt kiküldött)
beszámolómat:
-folyamatban a BSc-s és MSc-s Erasmus pontrendszer felülvizsgálata és
javítása, figyelembe véve a szakos koordinátorok és külügyi csoport tagok
észrevételeit javaslatait,
-érdeklődtem a kari koordinátornál, hogy tervez-e őszi Erasmus
pótpályázást (választ még nem kaptam), amennyiben igen, el tudom majd
kezdeni megtervezni az őszi pótpályázási kampány struktúráját a külügyi
csoport tagok aktív részvételével
-megválaszoltam az azóta beérkező hallgatói kérdéseket,
-megírtam és elküldtem a Gólyanyúzba egy, a nemzetközi lehetőségekről
gólyáknak szóló cikket
-készülök a holnapi mentortáborra. Úgy gondolom, hogy külügyes részből nem
feltétlenül van szükségük jelenleg "továbbképzésre" így Priko javaslatára
valószínűleg más szekciót fogok tartani.

ha bárkiben kérdés/kérés/vélemény merült fel bármivel kapcsolatban, ne
habozzon telefonon felkeresni lehetőség szerint fel fogom venni és
válaszolni rá.

napsugaras szép napot!

Koczúr Szilvia
Külügyi biztos