[Kepviselok] Kollbiz beszámoló

Kollégiumi biztos - ELTE TTK HÖK kollbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Már. 10., Szo, 11:01:49 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés, kedves barátaim!

A legutóbbi küldöttgyűlés óta a következő történések zajlottak le:

- a félév befejezésével sok hely üresedett meg a kollégiumokban, így
sikerült mindenkit felvenni a felvételi várólistákról, melyek jelen
információim szerint üresen állnak. Ezt a tényt jeleztem a nyúz
főszerkesztője felé is, és megkértem hogy az évek alatt már szokásossá
vált "üres a váróista" kis grafikát helyezze el a következő nyúzban.

-A legutóbbi Kolhök küldöttgyűlésen három új tagnak szavaztunk bizalmat az
elnökségbe. A kollégiumi napok szezonja nemsokára elkezdődik, szervezésük
rendben halad.

-Felvhívnám a szakterületi biztosok figyelmét, hogy április hónap folyamán
megkezdődik a felsős kollégiumi felvételi eljárás. A pontos kezdési
időpont még függ az Egyetemi Kollégium gazdasági problémáinak
alakulásától, azonban a tájékoztatásban számítani fogok a szakterületi
koordinátorok és a főszerkesztő úr segítségére is.

-A szakkollégiumi gólyatáborok időpontjával kapcsolatban írtam a két
szakkoli DB elnökének, a gólyatáborok szervezésekor ezeket majd vegyék
figyelembe a szervezők.

Mindenkinek további kellemes hétvégét, Chuck Norrisnak pedig boldog
születésnapot kívánok!

Üdvözlettel (vagy csak amúgy Kolhökösen Barátsággal):

--
Sándor Máté Csaba
ELTE TTK HÖK