[Kepviselok] Dél Hali kulcs

Váry Zsolt illuzion at ttkhok.elte.hu
2012. Május. 1., K, 11:30:36 CEST

Kedves 'Valaki, aki miatt nem lehet bejutni a Déli Haliba'!

Kérlek, nyisd ki szerdán (holnap!!) reggel/délelőtt az irodát. 3/4 8-kor
csak nekem lenne rá szükségem, 10-től viszont a pszichológiai tanácsadók
is megérkeznek, de a felvehető kulcs hiányában nem fog feltárulni előttük
az ajtó...

Köszönöm, hogy miattad hosszabb távon cipelhettük a cuccokat és
fejlődhetett az erőnlétünk és a kitartásunk! Ezért a kedvességért cserébe
fel tudom ajánlani a hangfalak leszállításának lehetőségét, sajnos többre
nem futja.

Határtalan szeretettel,
Váry Zsolt

ui.: a TTK-HÖK cuccai épségben visszatértek az egyetemre.