[Kepviselok] Dél Hali kulcs

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Május. 1., K, 11:44:43 CEST

Sziasztok!

Elérkezett ez a pillanat is. Megnézzük ki vette fel, aztán azt, hogy a
Déli Haliban kinek adta át az adatlapon. A győztes nyert egy
kulcsfelvétel-elvesztést.

További részletek itt:
http://ttkhok.elte.hu/pipermail/kepviselok/2011-December/009973.html

Zsoltitól elnézést az elkövető nevében is:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu