[Kepviselok] Gólyahajó jegyek

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Sze. 8., Szo, 15:58:27 CEST

Sziasztok!

A Választmányon megbeszéltek szerint a gólyahajó jegyek árusításának
metódusa a következő lenne.

Hétfőn csak gólyák vehetnek jegyet 3-ig, Maci fogja a jegyet árulni, a
helyszínt is kérem, hogy írja meg.
3-tól a mentorok is vehetnek jegyet (természetesen gólyaáron), ha még
marad. Maci valószínűleg 3-kor labormegbeszélésen lesz, tehát 15:15-15:30
fele fog kezdődni az árusítás, de ezt is Maci tudja megmondani.
Megkeresett az egyik GT főszerv, hogy ők is szeretnének jönni. Erről
választmányon nem beszéltünk, de nekem nincs kifogásom ellene, ha hétfőn
bezárt a kassza, kaphatnak jegyet. (ha jól tudom: Szenes Áron, Tóth Máté
Kémia, Árendás Ákos Tuzson, Kerényi Péter, Horváth Bence, Béni Kornél,
Maci természetesen amúgy is ott lesz)
Kedden ha még mindig van jegy, akkor bárki vásárolhat.

A választmányi tagok javítsanak ki, ha valamit rosszul írtam. A mentorok
mondják meg a Gólyiknak, amint Maci reagált, hogy hétfőn hol és mikortól
tudnak jegyhez jutni.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök