[Kepviselok] Északi és Déli Hali kulcsai

Titkár - ELTE TTK HÖK hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2012. Sze. 8., Szo, 16:42:40 CEST

Kedves képviselők, tisztségviselők!

Ezúton nyomatékosan megkérek minden kulcsfelvételi joggal rendelkező
képviselőt vagy tisztségviselőt, főleg azokat, akiknek saját kulcsuk is
van a két irodához, figyeljenek rá oda, hogy a kulcs visszakerüljön a
portára. Ha elmentek, NE a saját kulcsotokat használjátok, mert el
fogjátok felejteni, hogy ott van a közös kulcs is, és bezárjátok a haliba.

Azért írok ezzel kapcsolatban, mert ma megpróbáltam bejutni a Déli Haliba,
és be volt zárva, kulcs sehol. Átmentem Északra, dettó ugyanez fogadott.
Másfél órába telt, mire meg tudtuk oldani (ezer köszönet érte Katának és
Dukinak) hogy mindkét irodába bejussunk, és mind a két esetben ott
találtuk a kulcsokat az asztalon. Nem mondom, hogy nem fordul elő az, hogy
valaki elfelejti, de legalább a kettő ne egyszerre történjen, mert akkor a
HÖK nagy része nem hogy az egyik irodától, de mind a kettőtől el lesz
zárva, és ki tudja, hogy legközelebb ilyen esetben mennyi idő alatt
oldódik meg a probléma.

Előre is köszönöm, természetesen ez rám is ugyanúgy vonatkozik, én is
jobban oda fogok figyelni legközelebb, hogy mikor és kinek hagyom ott a
kulcsot.

Bozsér Berni

Bozsér Bernadett
Titkár