[Kepviselok] tisztségviselői megbeszélés & 5vös5

Sportbiztos - ELTE TTK HÖK sportbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Sze. 16., V, 19:28:50 CEST

Sziasztok!

Egyfelõl örülök ennek a kezdeményezésnek, az már csak a hab a tortán, hogy
bizonyos értelemben az 5vös 5km-rel indul meg.

Ami magát az 5vös 5km-es részt illeti: az egészségsétásoknak nem kell
nevezni elõzetesen és a helyszínen sem. Nekik egy kis körbõl áll majd a
séta rész, ami hozzávetõlegesen 1,5 km. Ha Székely Mózesnek sikerült
elintéznie, akkor sétálóbotok is lesznek még.
A futásra a következõ kategóriákban lehet nevezni:
http://eotvos5.elte.hu/12len_kategoriak
Szerintem a legsportosabb cég/csoport kategória az, amire újdonsült
elnökünk gondolt. Ráadásul ha már leszünk 10-en, akkor minimum egy oklevél
jár érte, ami szépen mutatna kifüggesztve a Déli Haliban:)

Bármi kérdésetek van még 5vös 5km-hez, hadd jöjjön!:)

üdv,
Kis Róbert
   ELTE TTK HÖK
    Sportbiztos (úr helyett inkább betyár:)