[Kepviselok] tisztsĂŠgviselĹ i megbeszĂŠlĂŠs & 5vĂśs5

Sportbiztos - ELTE TTK HÖK sportbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Sze. 16., V, 20:22:09 CEST

Szia,

szívesen oldanám fel ezt a potenciálgátat és neveznélek be titeket
csapatként, de aki már olvasta az elõzõ linken az infókat, az látja, hogy
egyénileg kell nevezni és ott kell majd beállítani és megnevezni, hogy
milyen cég/csapat színeiben futtok. A regisztráció legfeljebb 5 percet
vesz el az idõtökbõl;)

üdv,
Kis Robi:)

 Kis Róbert