[Kepviselok] (nincs tárgy )

cassiopeia at ttkhok.elte.hu cassiopeia at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 8., H, 08:43:24 CEST

Úgy gondoltam, hogy mindenki meg tudja ítélni, hogy mennyi idő alatt tudja
megtanítani az utódjának, mit is kell csinálnia.
A lényeg az, hogy ne kapkodás legyen, és 3 nap alatt kelljen valakinek
valamibe betanulnia.
Nem akartam beleszólni, hogy kinek mennyi és milyen hosszú utódnevelést
kell tartania, csak a figyelmet szerettem volna felhívni, hogy gondoljatok
rá, és ne az utolsó pillanatra hagyjátok, meg a vizsgaidőszakra, mert az
senkinek sem lesz jó.
Köszi :)
És boldogság :)