[Kepviselok] utódnevelés

cassiopeia at ttkhok.elte.hu cassiopeia at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 8., H, 08:56:55 CEST

Úúú, és bocsi a tárgytalanságért, már túl késő vettem észre.
Ami még fontos szerintem, hogy ha üresedik egy tisztség, minimum
képviselőlistára írja ki az előző betöltő, hogy megürül, mert jó lenne, ha
legalább látszatra nem "belterjesség" lenne!
Kellő felkészítéssel egy eddig HÖK közelében sem járó ember is be tud
tölteni egyes pozíciókat (nyilván pl. az elnökit nem, de vannak olyanok).
Szorgalmaznám egyébként a hökös hírlevelekben is a hirdetést, hogy ha van
érdeklődő, akkor ő is infóhoz juthasson ilyen dolgokkal kapcsolatban.
Ha a mezei hallgató azt látná, hogy hoppá, akár ő is tölthet be tisztséget
(első körben kaphat kellő tájékoztatást és felkészítést), nem kellenek ide
kapcsolatok, csak egy kis tehetség, meg megfelelő szorgalom, talán a
megítélésünk is jobb lenne.

Vivi