[Kepviselok] Választmányi anyagok

ELTE TTK Hallgatói Iroda irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 22., H, 14:40:38 CEST

Üdv,

szilárd elhatározásom volt bemenni ma választmányra a mentoros napirendi
pont kapcsán, (és megkockáztatni a tanácskozási jog kérését), de sajnos
nem tudok, így leírom, mit is szerettem volna ott elmondani.

Bár a mentorkoncepció nem szabályzat, ennek ellenére egy iránymutató
szabályozás a mentorok kiválasztására - így, mint olyan, szabályzatként
értelmezendő. Az egyik kritikus pont, úgy gondolom, hogy a bizottság
tagjainak száma - illetve, hogy beülhet-e olyan személy a bizottságba, aki
a mentorkoncepcióban nem szerepel. Véleményem szerint határozottan nem, a
"A TTK HÖK elnöke minden elbeszélgetésen részt vehet, bizottsági tag a
saját szakterületén nem lehet." ez számomra azt jelenti, hogy a TTK HÖK
elnöke _igen_, és más _nem_. Ehhez várom az ellenérveket, akár a listára
is.
Amennyiben az előző ponttal nem értetek egyet, kérdezem, hogy akkor ha
akar az összes tisztségviselő beülhet a meghallgatásra? Vagy bárki? ???
Más: ha nem tekintjük szabályzatnak, minek van akkor egyáltalán
mentorkoncepció? Bárki bármit csinálhat, aztán utána azt mondja, hogy "én
úgy értelmeztem" ?
Nem tartom jogosnak a főszervek részvételi igényét (nem neki, hanem a
gólyáknak válogatjuk a mentorokat, a "közös munkára" hivatkozást kicsit
erőltetettnek érzem, tekintve hogy effektíve max egy hetet dolgozik vele
együtt, míg a mentor munkája, mint tudjuk, fél éves). Egy másik kar
részvételét meg még annyira sem tartom indokoltnak, sőt!  Akármilyen az
együttműködés, a kiválasztás folyamatához, egy mentorjelölt
alkalmasságának felméréséhez az égvilágon SEMMI KÖZÜK. A TTK mentorait
TTKsok válasszák ki! (ez de hahás lett. attól még igaz.)
Várom az ellenérveket.

Ahol viszont nem szakterület, hanem a rajta kívüli résztvevők hibáztak, az
az hogy már három hétre előre megvolt az időpont, hogy akkor lenne
megbeszélés, akkor a bíráló bizottság tagjai figyelembe vehetnék, hogy ez
már előre ki volt tűzve, és a kért létszámban megjelenhetnének ott.

Ezt mint volt mentorkord mondtam, tekintve, hogy most már csak egy mezei
hallgató vagyok, ha nem szavaztok nekem virtuális tanácskozási jogot,
akkor így jártam, levelemet tekintsétek semmisnek.

Rock&Troll

--
Prikoszovich Mihály
Irodavezető