[Kepviselok] Választmányi anyagok

Hermán Dániel danika at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 22., H, 15:00:06 CEST

Sziasztok!

Tudtommal a bizottságba nem ült be más (matekon ilyen nem történ), sem más
karról emberek, sem főszervezők sem. Ők nem választanak mentorokat.
Az említett idézet "elnök részt vehet bármelyik bizottságban" számomra meg
azt jelenti, hogy neki bármelyikben lehet szavazati joga, kivéve a saját
szakterületén.

A meghallgatásra szerintem beülhet bárki, ha a bizottságnak nincs kifogása
ellene, tudtommal ilyen se történt, de ezt bele lehet venni.

Érdekesnek találom a felvetést, a tanulmányi csoportnál eddig soha nem
hallottam még ilyet, pedig szerintem a HÖK-nek a tanulmányi
érdekképviselet a legfontosabb feladata, mégis eddig bárki beülhetett az
ülésekre, hozzászólhatott, sőt olyan kérdésekben is súlyt kaptak random
emberek, mint pl a kar kiváló hallgatója és oktatója. Bár gondolom ezek
senkit sem zavarnak...

Üdv:
danika