[Kepviselok] mai beszélgetés margójára

Vörös Éva voroseva at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 22., H, 22:42:27 CEST

itt egy megerősítés.
és még visszatérve Pene felvetésére, azért nem szoktam itt beleszólni a
dolgokba, mert általában mindig úgy érzem, hogy én valamit nem tudok a
beszélgetések hátteréről, mint most.
szóval igen, amíg nem a képviselőknek írjátok a levelet(közérthetőséget
tekintve), addig nem hiszem hogy nagy aktivitás lesz.

Vörös Éva
képviselő
ELTE TTK HÖK
voroseva at ttkhok.elte.hu