[Kepviselok] mai beszélgetés margójára

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 23., K, 05:18:40 CEST

köszönöm, végre. ez szerintem egyenes következménye az emlékeztetők
hiányának. ha másnapra (vagy maximum azon a héten) mind
elkészülnének, tudnátok tájékozódni. van még ezzel így más is? csak
mert ha a többiek is megerősítenék ezt, akkor talán könnyebben
mozdulnának a fogaskerekek. néma gyereknek, tudjátok... :)

az óriási tisztségivselői aktivitást kiváltó "mikor érsz rá segíteni
a titkárnak egy hétvégén" szavazásom erről a témáról nincs egy hetes
sem: http://www.doodle.com/va2p7n4xxtgfvxzu

lehet jönni tájékodni és dolgozni is:D