[Kepviselok] Fwd: MMGV - HÖK-ről

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 8., P, 22:51:52 CET

beleírtam Pene levelébe. Van benne egy elég konkrét ötlet, amit örülnék, ha
Mákos tudna koordinálni, hogy megvalósuljon.

2013/2/6 Tabajdi Péter <informatikus at ttkhok.elte.hu>

> [...]
> határidőről szóló hír/tájékoztatás/bármi már nem biztos, hogy eléri
> azt az ingerküszöböt, hogy a hallgató ne csak továbbmenjen.
> természetesen nem tudunk átmenni kreatív ügynökséget játszani, de
> azt a módszert legalább elvétve lehetne követni, amit talán tavaly
> játszottak el az OMHV-val (játékos, vicces plakátok/szövegek).
> teszem azt, a versenyjelentkezés vagy az indexleadás végét nem
> csupán egy dátummal jeleznénk (egy plakáton), hanem a dátum alá
> csillagozva (de nem túl kisbetűvel) odaírnánk, hogy ha nem adod le
> időben ez és ez a szankció sújt. így esetleg jobban rögzülhetnének

ha nem is tudunk kreatív ügynökség lenni, azért nyúlhatnánk néha más
eszközökhöz is, mémek, videók, stb

> - "Picivel több információ a hallgatóknak e­mail­en keresztül." -
> habár küldünk ki hírleveleket, még mindig van olyan, aki esetleg
> nincs fent a listákon. bár van rá felület, ahol feliratkozhatna, azt
> kissé nehézkes elérni. perpill nem tudom hogyan oldhatnánk meg a
> problémát, de lehetne ezen gondolkozni. első ötletként a hök
> levlistás oldalán a szöveget kissé frissítem és vhogy kiemelem ezt a
> lehetőséget.

hát én nekem annyi gondolatom van, hogy a nyúzban legyen egy rész, ahol
néhány állandó információ elérhető arról, hogy hogyan lehet velünk
kapcsolatot tartani, lehetővé kéne tenni pl, hogy az infólevélre valaki
évfolyamlista nélkül is feliratkozzon, illetve a nyúz hátulján ha nincs
más, akkor lehetne olyan hirdetés is, hogy hol lehet minket elérni, meg pl
az "üvegzseb" honlaprész is reklámozható lenne. ezt egyszer szépen
összerakjuk, akkor azt fel lehet többször használni ha tényleg üresjárat
van és igencsak szem előtt lenne

> [...]
> tisztségviselőktől és a HÖK-től érkező kommunikáción lehetne még mit
> csiszolni. a kommunikációs protokollunkat ki lehetne terjeszteni
> erre is (netán az alapszabályt úgy módosítani, hogy a
> tisztségviselők feladatkörébe a korrekt és rendszeres, hallgatók
> felé történő tájékoztatás is benne foglaltassék). a nyúzban
> megkezdett hökös tájékoztató- és beszámoló-típusú oldalakat
> semmiképpen sem szabad ezen kritikák miatt abbahagyni. el lehetne
> viszont gondolkozni azon, hogy ezeket ne pakoljuk-e fel esetenként
> fészbúkra/honlapra is valamilyen (nem pdf) formában.

a tisztségviselői beszámolók elérhetőségét jobban lehetne reklámozni, ezt
is lehetne pl az előbb említett plakáton vagy akármi. Sőt, ha csinálunk egy
plakátot a Nyúz hátuljára, meg külön egy olyan méretűt, amit ki lehet a
falakra tenni, akkor szépen körbe lehetne ezekkel plakátolni a campust néha

> [...]
> hatékonyabban lehetne tevékenykedni." - sajnos ez szerintem szintén
> a gyenge "megszólító képesség"-re vezethető vissza. az, hogy bevonó
> tábor, kb. senkinek nem mond semmit. megtartjuk persze, jön is
> mondjuk egy tucat új arc évente, de ez kevés.

> - sajnálatos módon a megszokott HÖK-ellenes klisékkel csak nagyon
> passzív módszerekkel tudunk harcolni (rendszeresen elérhetővé tett
> beszámolók, jegyzőkönyvek, időben kiküldött kgy meghívók stb.).
> szvsz a szervezetünk demokratikus állapota az országban a legjobbak
> között van (más HÖK-ökhöz képest), de még így is van sok

ha könnyen elérhetően össze van mindenféle dolog szedve, tehát ha nagyjából
egy link mögött össze van szedve az összes infó ami a nyílvánosság része,
akkor a különböző nyilvános dolgainkra lehetne építeni kampányt. akár ilyen
graduálisat is, hogy plakátok, amin először csak mittomén egy nagy ttk hök
logó van meg annyi, hogy érdekel mit csinál hök? és aztán valami más, és
aztán meg egy harmadik tipusú plakát amin rajta van hol lehet megnézni.
vagy olyan kampány, hogy több különféle plakát, amin a különböző belelátási
dolgokat tudják meg. pl érdekel hogyan kezeli a HÖK az ösztöndíjakat? itt
megtudhatod: és akkor honlapcím, QR-kód, akármi