[Kepviselok] EHÖK kontra Szenátus + honlap

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 9., Szo, 01:13:58 CET

azt hiszem lekaparom a "TTK" feliratot a Botrányhősös kitűzőmről, és
odaadom Gergőnek. ehhez képest az én TO-s kritikám semmiség volt...

mondom én, hogy beteg ez az ország... egy hajóban evezők perelgetik
egymást...

(bár az is lehet, hogy ezek a perek csak a jogász-munkanélküliség
bújtatott csökkentését szolgálják?)

amúgy változtattam a HÖK oldal admin felületén, aki hibát észlelne
beszámolójának feltöltése közben, az jelezze!