[Kepviselok] Egy taps - Prioritások - Olvasd el a munkahétvége előtt. : )

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 9., Szo, 10:35:15 CET

Sziasztok!

Tomó elemzéséhez néhány dolgot fűznék hozzá:
- az Alapszabály azért húzódott eddig, mert egy időben elég gyakran
visszarepült hozzánk, hogy ez így nem lesz jó, pedig akár lehetett volna jó
is, illetve 2006 óta azért megváltozott egy csomó külső körülmény, de én
bízom benne, hogy ezzel egy pár évig elégedettek leszünk (megjegyzem, hogy
számos változtatást külső jogszabályok változása miatt kellett eszközölni)
- az MMGV tényleg nagyon jó véleménnyel volt rólunk, de ezek a gólyáink
véleménye csak, ennél lényegesen többen szavaznak ránk
- Tomónak abban nagyon igaza van, hogy az a jó, ha öröm dolgozni itt, ezért
mindig érdemes küzdeni
- most is dolgoznak a HÖK-ben éveken keresztül lelkes emberek és emlékeim
szerint évekkel ezelőtt is hasonló volt a KGY látogatási kedv;)
- ennek ellenére valóban érdemes meggondolni, hogy mivel lehetnék
vidámabbak és nyitottabbak:)

Szép napot!
Bence

--