[Kepviselok] Munkahétvégére készülve

Tudományos Biztos - ELTE TTK HÖK tudbiz at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 9., Szo, 16:44:17 CET

Kedves Mindenki!

Holnap délután (kb. 14-től) remélhetően az egyetem környékén leszek. Még
nem döntöttem el, hogy kísérletezni fogok-e. Ha igen, akkor
megszakításokkal, ha nem, akkor folyamatosan részt tudok venni a munkában.
Elsősorban a HÖK működése fantázianevű szeánsz érdekelne.

> A tisztségviselői munkátok során melyek a napi rutinfeladatok?

Kapcsolattartási, kommunikációs feladatok: pályázati és konferenci
felhívások eljuttatása a megfelelő helyre, kérdések megválaszolása,
segítségnyújtás a hallgatóknak.

> Milyen rendszeres (pl minden félév elején) feladataitok vannak?

A rendszeres tudományos ösztöndíj pályázat kiírásának átgondolás, javaslat
a módosításokra, a bírálat megszervezése és lbeonyolítása, javaslattétel a
KÖB felé.

> Mennyire sok olyan feladatotok akad, amelyre nem lehet számítani előre?

Ritka, hogy cserébe sok időt is vegyen igénybe egy-egy váratlan feladat.
Tehát nem vészes.

> Milyen olyan feladatokat láttok el, amelyek nem szerepelnek az ASZ-ban, és
> és beleírnátok-e ezeket?

Nehéz kérdés, mert az ASZ nagyon általános a tisztségviselők feladatiat
illetően. Ez azzal jár, hogy ha akarom, akkor minden tevékenység
besorolható az ASZ-ben megfogalmazott általános kategóriákba. A KÖB
munkájának segítését/a rendszeres tudományos ösztöndíj rendszer
működtetésében való részvételt bele lehetne konkrétan is fogalmazni. Ezzel
kapcsolatban pl. a vagyonnyilatkozattal kapcsolatos kérdéseket érdemes
lehet átgondolni még egyszer. A bírálók konkrétan nem döntenek pénzről, de
egy átgondolást megér a dolog.

> Mely tisztségviselőkkel van szoros munkakapcsolatotok?

Az ösztöndíjjal kapcsolatban a szociális elnökhelyettessel kell
együttműködni, más esetekben a tanulmányi elnökhelyettessel lehet érdemes
beszélgetni.

Holnap kereslek titeket, ha éppen ráérek.

Jókat!

Dávid