[Kepviselok] Munkahétvégére készülve

Sportbiztos - ELTE TTK HÖK sportbiz at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 9., Szo, 19:16:44 CET

Kedves Mindenki!

Sajnos a mostani munkahétvégén nem tudok ott lenni, többek között ELTE
Online-os projektnap miatt is. Ugyanakkor a munkahétvége egyik
vezetőjének, Béni Kornélnak már jeleztem, hogy telefonon bármikor elérhető
leszek és szívesen válaszolok a kérdésekre. Sőt, most hirtelen egy
levegővételnyi idő felszabadult a napomból, ezért a Kornél levelében levő
kérdésekre már most válaszolok.

> A tisztségviselői munkátok során melyek a napi rutinfeladatok?
Sportbiztosi tisztségem (és az ELTE Online-nál betöltött
sportkommunikációs pozícióm) alatt a napi 25 órában történő kommunikáció
számít az egyik legfontosabbnak - a hallgatók, a HÖK, az EO, a BEAC és a
sportösztöndíjasok között. Továbbá a különböző sportrendezvények kari,
illetve egyetemi szintű promóciója is a napi rutinba tartozik - leginkább
a TTK HÖK honlapján, illetve az Északi Hallgatói Iroda közelében levő
sportos faliújságon.

> Milyen rendszeres (pl minden félév elején) feladataitok vannak?
Félévente megszervezzük az 5vös 5km futóversenyt - az előkészületi munkák,
a verseny napja és az utómunkálatok egyaránt időigényes feladatok, de
maximálisan megéri minden rá fordított perc:) Emellett a kari
sportösztöndíjak (egyszeri, rendszeres) kiírását minden félévben
felülvizsgáljuk a sportcsoporttal és amennyiben szükséges módosítást
eszközölni, úgy közös konszenzus után ezt megtesszük. Az összegyetemi
sportrendezvények szervezésébe a mindenkori TTK HÖK-ös sportbiztos aktívan
kiveszi a részét. Emellett még állandóan részt veszek az EHÖK sportos
referensének, Répási Károlynak az ülésein. A sportos faliújságra minden év
elején kikerül az aktuális sportkisokos, amely immáron a TTK HÖK
honlapjának sportos almenüjébe is felkerült.

> Mennyire sok olyan feladatotok akad, amelyre nem lehet számítani előre?
Változó számban, de a napi szintű kapcsolattartások miatt általában kevés
olyanba siker belefutni, amelynél 24 órán belül némi telefonálás után ne
tudnék megoldással szolgálni. (pl. most a Neptunra való átállás kapcsán
sok hallgatónál merült fel problémaként, hogy a rendszer nem engedett
felvenni neki olyan általános tesis kurzusokat, amiket korábban azonos
kóddal már elvégzett vki.)

> Milyen olyan feladatokat láttok el, amelyek nem szerepelnek az ASZ-ban, és
> és beleírnátok-e ezeket?
Szakács Dáviddal egyetértek: "az ASZ nagyon általános a tisztségviselők
feladatait
illetően. Ez azzal jár, hogy ha akarom, akkor minden tevékenység
besorolható az ASZ-ben megfogalmazott általános kategóriákba." Részemről
örömmel oldok meg bármilyen olyan sportos problémát, ami a hallgatók
érdekét szolgálja, akár benne van az ASZ-ben, akár nem.

> Mely tisztségviselőkkel van szoros munkakapcsolatotok?
A kari sportösztöndíjak miatt a szociális elnökhelyettessel igyekszem
együttműködni, míg az 5vös 5km kapcsán a rendezvényszervező
elnökhelyettessel - különösen a Lágymányosi Eötvös Napok idején.

Bármilyen további kérdésetek van, telefonon szívesen válaszolok ma/holnap.

üdv,
Kis Robi

> A válaszokat meg lehet adni felsorolás-szerűen vagy mondatokba foglalva,
> ahogy jól esik. Azért fontos kérdések, mert ezek által jó képet kaphatunk
> egymás munkájáról, kérlek tegyétek meg, hogy megválaszoljátok ezeket.
>
> Köszönettel,
> Kornél
>
> --
> Béni Kornél, fizika szakterületi koordinátor
> ELTE TTK HÖK
> email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
> web: eltehb.mafihe.hu
> facebook: http://www.facebook.com/ehbfizszacs,