[Kepviselok] Csapatépítés

zaki at ttkhok.elte.hu zaki at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 11., H, 07:21:03 CET

Sziasztok!

Tudom, hogy nem a legfontosabb jelen helyzetben, de a munkahétvégén szóba
került a csapatépítés is. Első körben egy társasjátékos délutánra/estre
gondoltunk, ami a déli haliban, adott esetben egy teremben lenne.
Kiírtam egy szavazást, kérlek ha van fél percetek, töltsétek ki!

És mivel csak a képviselőlistán vagyok fenn, arra kérnék mindenkit, hogy
akinek csak tudja, küldje el (pl. szakterületi koordinátorok
szacslistákra)! Cél: minél többen legyünk, ne legyen "zárt körű", hanem az
újak is ismerkedhessenek velünk.

A szavazás linkje:

http://doodle.com/iqb2ehxfabs6tkzn

További szép napot!