[Kepviselok] Csapatépítés

Zakariás Barbara zaki at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 14., Cs, 17:04:27 CET

Sziasztok!

A csapatépítés első lépcsője egy társasjátékos este lenne, amint már sokan
tudjátok. Nem csak a jelenleg HÖK-ben dolgozókat várjuk, hanem Titeket is,
akik szeretnének kicsit belelátni, hogy mit csinálunk. Ha esetleg egy kis
társaságra vágytok, vagy ismerkedni szeretnétek, gyertek el!

Priko, és mindenki: hozzatok amilyen játékot csak tudtok, bár olyat,
aminél sokáig tart egy-egy menet, szerintem nem érdemes. Viszont akinek
van Alkoholi/Részegedj okosan stb. az hozhatná. (: Matmúzban is nézek majd
valami jó cuccokat.

Tehát február 21-én, csütörtökön szeretettel várunk mindenkit egy jó
hangulatú játékos estre. Nem baj, ha esetleg nincs ismerős köztünk, itt az
alkalom, hogy megismerjük egymást! A lényeg, hogy "érezzük a jót"! (-:

(A helyszínnel kapcsolatban majd még írok.)

Ja, és terjesszétek!

További szép napot!
Üdv, Zaki