[Kepviselok] Alapszabály módosítás - előterjesztés

Mentorkoordinátor - ELTE TTK HÖK mentorkord at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 11., H, 21:21:57 CET

Sziasztok!

Megjegyezném, hogy a 48. § (1) bekezdéséből, megint kimaradt a SZAB. Ahogy
a munka hétvégén is már bele írtam.

"Amennyiben egy képviselő egy választási cikluson belül a Küldöttgyűlés
üléseiről két, *Szakterületi Bizottság üléseiről három* alkalommal marad
távol anélkül, hogy előzetesen kérte kimentését, megszűnik a képviselői
mandátuma."

De csatoltam is.

Pacsi,
KF

Kovács Fanni
ELTE TTK HÖK
Mentorkoordinátor
0630/9576311
mentorkord at ttkhok.elte.hu
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu
http://mentor.elte.hu
Name: TTK   _HÖK_ASZ_mod_javaslat_2013_02_12_DAF.  (2).docx
Type: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.documen