[Kepviselok] najómostmárazért

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 25., H, 10:18:35 CET

Sziasztok!

Csak nagyon röviden reagálnék, mint aki 2009-ben HÖK elnök volt épp, és
épp az ominózus gólyatáborban is voltam szerencsés ott lenni...

Sajnos a mai választmányon nem tudok részt venni, ott elmondanám bővebben
is, itt csak annyit, hogy javaslom, hogy semmilyen formában ne szólaljon
meg egyelőre a TTK HÖK.
Én még egy hírben sem találtam konkrétan megnevezve a TTK-t, és szinte
biztos vagyok benne, hogy nem is fogjuk látni.

Szóval amíg konkrétan a mi kari HÖK-ünket nem támadják meg valamivel (és
ilyen esetben is átgondolandó, hogy mire reagáltok), addig kommunikáljon
csak az EHÖK és a BTK HÖK.
Én is úgy tapasztaltam, hogy a TTK-s hallgatók nem kötik össze a mi
HÖK-ünkkel az esetet, ezért bár előfordultak, elő fognak fordulni olyan
írások, amik általánosan az ELTE HÖK-öket támadják, így közvetve minket
is, ezeket sajnos le kell nyelni, bármennyire is nehéz - higgyétek el
nekem még nehezebb nyugodtnak maradnom, nekem, aki akkor konkrétan ott
volt, amikor az események elméletileg lezajlottak.

Szóval ne egy ilyen színvonaltalan cikkre való reakcióval kezdjétek - egy
olyan újság cikkére, amelyik újságot meglepődnék, ha a hallgatóink 0,5 %-a
olvasná...

Valamikor szívesen elmondom a véleményemet, az esetről, szerintem a TTK
HÖK akkor jár el a leghelyesebben, ha a lehető leginkább kimarad az
ügyből. A tanulságait pedig házon belül levonjuk (szerencsére nálunk erre
nincs sok szükség), a TTK HÖK-öt magasabb szinten képviselő hallgatóink
pedig segítenek majd, hogy egyetemi szinten is levonják ezekből azt, amit
le kell...

Végezetül én is ajánlanék egy írást, talán még nem szerepelt a listán (a
képviselőn :) ) Egyébként érdemes elolvasni a különböző forrásokból
megjelenő írásokat, nagyon sokat tanulhattok belőle, hogy hogyan működik -
sajnos - a magyar média.

Szép napot!

Tomó