[Kepviselok] pályázat elnöki tisztségre

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 2., K, 18:14:22 CEST

Kedves Kornél!

Ezt írod:

"Ami a hallgatók a HÖK tisztségviselői felé történő kommunikációját
illeti, nyitottnak kell lennünk
minden kívülről érkező véleményre, javaslatra, azokat mérlegelnünk
kell, és reagálnunk kell rá. Erre
lehetőséget kívánok adnunk egy mindenki számára nyilvános
véleménnyilvánítási internetes fórum
létrehozásával."

ennek szükségét nem látom, maximum elvi jelentősége lehet. de az is
kevés, hiszen jelenleg is bárkinek megadjuk a lehetőséget, hogy akár
élőben (névtelenül és/vagy névvel - északi hali és kgy-k), akár
online véleményt nyilvánítson (szintúgy anonim és azonosítható
módokon is). ezen felül mindezekre van lehetőség akár közösségi,
akár személyes módon is.

a "fórum"-okról meg már kifejtettem a véleményem az előző kommbiz
pályázatok egyikénél. remélem ez a szó itt "platform"-ot,
"kommunikációs csatorna"-t jelent, és nem az "őskőkori"
regisztrálós-hozzászólós fórumot.

az ilyesfajta passzivitás helyett, inkább a véleményekre várakozást
fel kéne cserélni azzal, hogy elébe megyünk a dolgoknak.
kérdőívek online és offline formában, személyes megkérdezések
(beiratkozáskor, szoctám leadáskor stb.) et cetera. ahogy írod is:
"Fontosnak érzem azonban, hogy minél több hallgatói vélemény
közvetlen kikérésével tegyük ezt." ezt kéne inkább erőltetni.

üdv,