[Kepviselok] pályázat elnöki tisztségre

bkornel at ttkhok.elte.hu bkornel at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 2., K, 21:23:25 CEST

Kedves Pene!

Köszönöm a kérdésedet, természetesen, a fórum platformot jelent.

A gondolat, hogy tetszőleges témában hozzászólhasson bizonyos kérdésekben
bárki, az egy-egy facebook poszt alatt kialakuló beszélgetések alapján
született. Egy egyszerű példa, a Nedves Est elmaradását közlő poszt alatt
számos ötlet született, hogy hogyan lehetne másként megszervezni a
rendezvényeket. Ezek az ötletek természetesen bennünk is felmerültek
előzetesen, de csak sok gondolkodás után.

Egy olyan téma, ami sokakat érdekel, számos új, hasznos gondolatot
szülhet, a mi dolgunk ezek közzététele, a lehetőség megadása a közvetlen
reakciókra, és azok feldolgozása, értékelése.

Abban különbözik a fogadóórai megkeresésektől, vagy az email-írástól,
esetleg a "kérdésem van" kitöltéstől, hogy egymásnak adhatnak ötletet a
beszélgetés résztvevői.

Kevesen vannak olyan helyzetben a Karon, hogy az ilyen kérdésekbe
közvetlen javaslattételi lehetőségük legyen kényelmesen (azért, mert van
egy jó ötletük, kevesen jönnek el KGy-ra), de van sok okos ember, akik
észrevételei, javaslatai rendkívül hasznosak lehetnek.

Igyekeztem kicsit részletesebben kifejteni ezt a gondolatot, remélem
sikerült választ adnom a kérdésedre.

Mindenkit kérek, hogy amennyiben kérdése merül fel, írja meg. A
pályázatomban nem tartottam optimálisnak minden téma ilyen mértékű
kifejtését, a jobb átláthatóságra, és a fontos momentumok kiemelésére való
tekintettel, ezért jogosan merülhetnek fel kérdések.

Üdvözlettel,
Kornél