[Kepviselok] :)

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 4., Cs, 20:13:38 CEST

Azt hiszem ezzel az oldallal (ami láthatóan 2011 óta létezik)
eloszlathatjuk a gyanút, hogy bénaságból nyílt a levelezőlistánk. Bízom
benne, hogy semmi aggályos nincs rajta és egyébként sincs
szégyellnivalónk.

Amúgy egy személyes adatok átnézését célzó vizsgálatot egyszer
megejthetnénk, hogy az ilyen levelek lekerüljenek az archívumból. Egyszer
volt egy amit e miatt utólag titkosíttattam/töröltettem, arra emlékszem.
(De lehet, hogy csak az ominózus csatolmányt.)

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
gazdasági elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK