[Kepviselok] beszamolo

Környezettudományi szakterületi koordinátor - ELTE TTK HÖK kornyszk at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 4., Cs, 23:00:46 CEST

Kedves Listatagok!

Mivel technikai akadalyokba utkoztem eleg erosen, ezuton olvashatjatok a
beszamolomat. A kellemetlemsegekert elnezeseteket kerem.

Kornyezettudomanyi Szakteruleti Koordinator beszamoloja

Az idei évünk első jelentősebb eseménye a Környezettanos Gólyaavató volt,
amely rendben lezajlott, bár a vártnál kevesebb Gólya jött el.

> Novemberben tartottuk az első Környezettanos kirándulást, amely egy új
kezdeményezés volt szakunk életében.  Kisdi Benedek, az egyik másodéves
mentorunk kalauzolta el az érdeklődőket egy Budai hegységbeli
kirándulásra. A kirándulásokat több alkalommal is tartottunk, ezen
alkalmakkor családias légkörben túrázhattak az érdeklődők.

> Ennek az évnek is visszatérő témája volt a tantervi hálónk pontosítása,
mely még fontosabb projektté vált az osztatlan tanárképzés
bevezetésével.

> Lett szakos pólónk, és még szakos honlapunk is. :) A tartalmakat azonban
frissíteni kell. A kovetkezo terv a honlap frissitesenek szempontjabol
nehany uj menupont felvetele lesz, peldaul a szakmai gyakorlati helyek
felvetele. Az ev soran kerestem meg az elore felkinalt cegeken kivul mas
intezmemyeket, ahol fogadnak a hallgatokat, illetve felenk is erkezett
megkereses, ami pozitiv.
A hallgatok erdekeit 5 kornyezettanos hallgato fogja kepviselni a
kovetkezo ev soran.
Ami a mentorsagot illeti, velemenyem szerint a mentoroknak kell maguk
kozul egy fomentort valasztaniuk. Azonban mind a szakteruleti
koordinatornak mind a fomentornak figyelnie kell arra, hogy ne lepjenekat
egymas hataskorebe. A fomentor feladatai teljesen jol elkulonithetoek a
szakos segito feladataitol, es a szacskoetol is.
> Igaz, a környezettanos mentorok mindössze 4en vannak ugyan, viszont az
összetartásuk ennél jóval több. J Szakos kapacitás számunk maximuma
mindossze 80 fo, ezert a mentorok felvételiztető bizottságával úgy
határoztunk, hogy ez éppen elég.

>                 Megtartottuk a Környezettudományi Szakterület első
Szakterületi Bizottsági ülését. Az ülés kellemes meglepetést okozott,
mivel az összes környezettanos képviselő megjelent, illetve az ülés
alapvetően veszekedésmentes volt. Nyilvanvaloan van meg mit fejlodnunk.
:)

> A Környezettudományi Centrum Tanács üléseken a CT labor, és egyéb
eszközök bérbeadásáról határoztunk. Ezen kívül elkészítettük a
tanárszakos tantervi hálót.
A szakos mentoreloadason a CT tagok kozul Angyal Zsuzsanna tanarno tartott
eloadast a mentoroknak.

> Kerestünk egy informatikust, aki megcsinálja a Centrum Tanács honlapját.
Folyamatban van egy TÁMOP pályázat, melynek fejleményeiről hamarosan
értesülhettek.

>                 Ismételten volt Barátságbulink, többek között
biológia-kémia vonatkozásban. Remeljuk, hogy a kovetkezoekben is
sikeresen zarjuk a rendezvenyeket. :)

> Életre keltettük végre a Facebook- os Környezettan oldalt.
Lezajlott a szak eleteben eloszor megrendezett Szakirany tajekoztato,
melyen majdnem az osszes golya resztvett. A jovoben is mindenkeppen
javasolni fogom az ilyen es ehhez hasonlo talalkozasok megszervezeset.

Az ev soran a Bevezetes a fizikaba gyakorlattal adodott a hallgatoknak
problemaja, amelyet a tanarno hianyzasai okoztak. A gyakorlatok jelentos
hanyada elmaradt, Kata segitsegevel azonban a problema megoldodott, es
Tanarno a vizsgakra rengeteg alkalmat biztositott, valamint minden
lehetseges modon probalt segitseget nyujtani.
Az ev melypontjat talan a Nyilt nap jelentette, mivel a szacskok egy resze
nem volt elerheto a szervezes soran.
Bizom benne, hogy mindannyian tanultunk az esetbol, es jovore minden hibat
ki tudunk majd kuszobolni.

Vegezetul szeretnem megkoszonni a szakos kepviseloknek, mentoroknak, szacs
tagoknak az idei munkajukat.

Ha a beszamolommal kapcsolatban kerdesetek adodna, sms-ben elertek. Ezuton
szeretnek elnezest kerni a beszamolom kesei, es ilyen modon valo kikuldese
miatt, azonban munkam, es egeszsegem miatt tobb fronton is hatraltatva
vagyok.

> Please consider the environment before printing this e-mail!

Üdvözlettel:

László Dorina
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:  0620/ 809 72 42
http://ttkhok.elte.hu