[Kepviselok] Tanárképzés

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 10., Sze, 16:38:22 CEST

On Sze, Július 10, 2013 13:13, Tanárképzési referens - ELTE TTK HÖK
wrote:
> Sziasztok!
>
> Mostantól létrejött ez a cím, bármilyen tanárképzéssel kapcsolatos
> kérdéssel, problémával írhattok ide. Természetesen a hallgatók
> között is
> lehet terjeszteni.

úgy vélem érdemes lenne a tisztségviselői oldalon, vagy annak egy
aloldalán a referenseinket is feltüntetni (nem csak felsorolás
szinten, hanem a tevékenységi körük és elérhetőségük részletes
leírásával).

nem tudom, hogy meddig él egy referensi kinevezés, de olyan biztos
volt, hogy fenntarthatósági és campusfejlesztési. amennyiben ezek
még léteznek, akkor az érintettek jelezhetnék nekem, és én
létrehozom számukra a megfelelő felületet. egyben szívesen venném,
ha az alakuló kgy-n is jelzett beszámoltatásuk szükségességét
támogatná valamely képviselő, s ezt a következő kgy előtt (gyk. most
egy válaszlevélben:D) indítványozná.

üdv,