[Kepviselok] Tanárképzés

Péter Kuti kuti.peter at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 10., Sze, 17:23:44 CEST

Sziasztok!

Én támogatom a valamilyen formájú) beszámoltatásukat, azonban megbízottak
esetében ezt a Választmány hatáskörébe javaslom, referenseknél magától
értetődően a Küldöttgyűlésé a feladat.

Az újaknak talán még nem tiszta, fontos, hogy tudjátok, hogy bármikor
kérhetitek egy tisztségviselő (akár több is, akár mindenki) rendkívüli
beszámoltatását. Ha úgy érzitek, hogy valaki nem látja el a feladatát
kellőképpen jól, akkor jelezzétek, és a tisztségviselő köteles beszámolni
tevékenységéről. Képviselőként az is fontos, hogy ha bár ti nem
szembesültök az adott tisztségviselő munkájának hibáival, mégis a
szakotokon, az évfolyamotokon halljátok, hogy nincsenek megelégedve az
adott területtel, akkor próbáljatok meg tenni valamit ez ellen (pl.:
nyugodtan kérhető a matekszk beszámoltatása, hogyha nem került
megrendezésre kulturális teaest, vagy három hónapja nem válaszol az
e-mailekre, stb.). Ez mindnkinek legyen a tudatában és éljen a lehetőséggel
nyugodtan. :)

Kuti