[Kepviselok] Tanárképzés

Tanárképzési referens - ELTE TTK HÖK tanarkepzes at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 10., Sze, 18:08:16 CEST

Sziasztok!

A referensek és a megbízottak teljesen különbözőek. A tanárképzési
referens minden szempontból tisztségviselő, a megbízott semmilyen
szempontból nem az. Ahogy a KGY-n is mondtam, mivel a Választmány nevezett
ki megbízottakat, kérhet tőlük beszámolót is.

Nekem, mint tanárképzési referensnek kötelezően be kell számolnom, a többi
tisztségviselővel azonos módon. Ezért szeretném kérni, hogy mind a HÖK
holnapra kerüljön fel, mind a szakos honlapon jelenjen meg az
alakulóülésről szóló hírekben.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
tanárképzési referens