[Kepviselok] halló halló figyelem! kollégiumi biztos kerestetik

Kollégiumi biztos - ELTE TTK HÖK kollbiz at ttkhok.elte.hu
2013. Május. 29., Sze, 10:03:29 CEST

Sziasztok!

Mint ahogy azt már több fórumon is jeleztem nemsokára lemondok a
kollégiumi biztosi posztról! Ha szeretnél kollégiumokkal foglalkozni
keress meg bátran!
Egy lelkes jelentkező felkészítése már folyamatban van, de ez ne
akadályozzon meg abban, hogy jelentkezz! Szívesen felkészítek bárkit!:) /A
felkészítésre való jelentkezés semmilyen kötelezettséggel nem jár!/

Jó tanulást és sok sikert a vizsgákhoz! Élvezzétek ki az egyetemen
eltöltött napjaitokat...;) Remélem szeptemberben én is visszatérek! :D
Pusziapocitokra!

--
Csutka Boglárka
ELTE TTK HÖK