[Kepviselok] Brazil diákok mentorálása, avagy felkérés a TO-tól

Mentorkoordinátor - ELTE TTK HÖK mentorkord at ttkhok.elte.hu
2013. Május. 29., Sze, 19:56:08 CEST

Kedves Mentorok! Kedves Képviselők! :)

A Tanulmányi Osztálytól a következő felkeresést kaptam: ősztől 33 brazil
hallgató tanul majd a TTK-n. Közülük július 1-től 18 fő nyelvtanfolyamon
vesz részt. Szükség lenne melléjük mentorokra, összesen 11 főre. A
hallgatók
megoszlása a szakterületek között várhatóan a következők szerint alakul:
biológia 23 fő, fizika 4 fő, kémia 4 fő, földrajz-földtudomány 2 fő. A
Rektori Hivatal június 7-re tervezte a mentorlista összeállítását,
tehát az idő meglehetősen rövid.

Akik késztetést éreznek magukban brazil hallgatók mentorálására
(természetesen akkor, ha ez nem akadályozza majd a gólyáitok
mentorálását), azok Konczné Remler Tímeánál tudnak jelentkezni a következő
e-mail címen: koreti at caesar.elte.hu. Írjátok meg neveteket,
elérhetőségeiteket, stb.

A szükséges nyelvtudásról nem kaptam tájékoztatást, de gondolom vagy a
portugálra vagy az angolra lehet szükség.

--
Uhljár Péter (Pepe)
ELTE TTK HÖK
mentorkord at ttkhok.elte.hu