[TTK HÖK -Képviselők]Mentorkoncepció tervezet

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2014. Feb. 3., H, 22:23:03 CET

Sziasztok!

A rendkívüli KGY vasárnap lesz. Addig a csatolmányban található
dokumentumot tanulmányozzátok.

Fontos: amennyiben találtok benne visszás részt vagy valami hiányzik,
készítsetek jegyzeteket. Ezt vagy a KGY-n mondjátok el vagy előtte
e-mailben juttassátok el hozzám (február 9-én 17:00-ig), hogy a KGY-n
fel tudjam azt olvasni.

A KGY-n projektoros kivetítés segítségével fel fogom olvasni az egész
dokumentumot. Közben pótlunk, helyesbítünk a segítségetekkel, továbbá
javítjuk a helyesírási és fogalmazási hibákat - csak egyszer néztem át
a szöveget, így lehetnek benne.

Jó olvasást!

Peti

u.i.: elrejtettem valamit a szövegben. Keressétek meg! Többet nem segítek!

Name: 2014_2015_mentorkoncepcio_tervezet.pdf
Type: application/pdf