[TTK HÖK -Képviselők]Vanguard program előadó

Kovács Tamás tudbiz at ttkhok.elte.hu
2014. Jan. 24., P, 10:20:09 CET

Sziasztok!

Remélem így mindenki megkapja az e-mailt! Többedjére kérném
segítségeteket a Vanguard programba előadó javasolásával kapcsolatban.
Olyan oktatót keresünk (legalább 1-re nagy szükség lenne TTK-ról is),
aki a "Valóság" témaköréhez kapcsolódó színvonalas előadást tudna
tartani. Elsősorban valami matekos előadóra gondoltam én
(természetesen más szakterületről is nagyon szívesen veszek
javaslatokat), de mivel nem ismerem őket, így tőletek várok
javaslatokat vasárnap este 6-ig! Nekem 8-kor kell leadnom a tanárok
nevét, így kérlek igyekezzetek!

Köszönettel:
--
Kovács Tamás
Tudományos biztos
E-mail: tudbiz at ttkhok.elte.hu
Mobil: +36702285757
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

u.i.: Kicsit erőltessük meg magunkat, elég ciki lenne ha TTK-ról nem
lenne oktató a programban!