[TTK HÖK -Képviselők]Vanguard program előadó

pene at ttkhok.elte.hu pene at ttkhok.elte.hu
2014. Jan. 24., P, 17:23:50 CET

amennyiben a címzett a régi, jól ismert cím, úgy is megkapjátok a
leveleket. ellenkező esetben a lista nincs beállítva rendesen, ergo le
lett szarva, amit írtam. már tucatnyi listán rajta avgyok, ami
kifogástalanul működik. az, hogy nem veszi valaki a fáradtságot, hogy
legalább annyit dolgozzon pár lista beállításával, mint amennyit én
szernvedtem csak a listabeállítási útmutató for dummies megírásával,
elég gáz a ttk hökre nézve. MINDEN LISTÁTOK MŰKÖDIK A RÉGI CÍMEN! A
RÉGI TAGOKKAL!

https://docs.google.com/document/d/1NjgNiv1jmIRUGpik_fypGCQLc12fecShNO5olNlgzGM/edit?usp=sharing
[...]

egyedüli változás a KÉPVISELŐK e-mail címeiben történt, miután immáron
egyszerűen megoldható volt, hogy pont kerüljön a vezeték és keresztnév
közé, így mindenki megkapta ezt a címéát a régi
vezetékkeresztnév at ttkhok.elte.hu helyett. de ezt is már jeleztem pár
helyen, hetekkel ezelőtt is szóban a kgy-n, illetve kb. két hete
írásban is. ezeket a változtatásokat már a listaadminnak kell
átvezetnie, mivel az eddigi szisztéma (tizedszer mondom) megváltozott:
a listák a ti fennhatóságotok alá kerültek, az informatikus kiszállt a
képből (kivétel a saját listái: infomatikai csoport et cetera).