[TTK HÖK -Képviselők]Vanguard program előadó

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottsága eb at ttkhok.elte.hu
2014. Jan. 24., P, 18:42:01 CET

A képviselő,választmányi listát múlt héten beállítottam(miután Dórika
szerkesztői jogot adott),kiderült hogy a képviselő lista kb. július
óta nem volt frissítve,így mindenkit feltettem a helyes címmel akinek
megváltozott(köszönet a címekért Penének),meg leszedtem vagy 40 RÉGI
CÍMET aminek rég nem kellett volna rajta lennie!
Ezekkel a listákkal már nincs gond.

--
Horváth Tamás
Ellenőrző Bizottság elnöke