[TTK HÖK -Képviselők]Választmányi emlékeztető

Kémia Szakterületi Bizottság, ELTE TTK HÖK kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2014. Már. 11., K, 22:50:59 CET

Sziasztok!

Kis javítást szeretnék kérni. Ez szerepel az emlékeztetőben:

"Érsek Gábor elmondja azt is, hogy március 20-ára vegyész tanár-diák
találkozót szeretne szervezni, amivel kapcsolatban felvette a
kapcsolatot Béni Kornéllal."

A tanár diák találkozót nem március 20-ra hanem április 12-re. Március
20-án vegyész tavaszköszöntő buli lenne, amire sok szeretettel várunk
mindenkit. Kornél megkeresése pedig nem ebből az indokból történt
hanem a múlt szombati kémiás bevonó programmal kapcsolatban. Kérem aki
illetékes javítsa ki a hibát. Eléggé zavaró....

Üdvözlettel:
Érsek Gábor

Idézet (ELTE TTK HÖK oldal <noreply at ttkhok.elte.hu>):

Elnök